reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tereza Šandorová

Tereza Šandorová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoju prácu a rodinu. Teším sa z maličkostí, užívam si miesta aj chvíle s ľuďmi okolo seba, Vnímam kúzlo okamžiku. Vnímam svet srdcom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Múzeum nevinnosti : bolesť na tristoosemdesiatichôsmich stranách

Tereza Šandorová

Múzeum nevinnosti : bolesť na tristoosemdesiatichôsmich stranách

Nechala som sa strhnúť rozprávaním Borisa Filana o tom, ako v Istanbule s knihou v ruke hľadal akési múzeum. Už len tá predstava, že kniha je vstupenkou do múzea...Vlastne, že je kniha vstupenkou kamkoľvek, je takmer neuveriteľné

  • 25. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 574x
  • 2
infocesta bez pera

Tereza Šandorová

infocesta bez pera

Moja najobľúbenejšia dovolenková destinácia sa rokmi nemení. Chorvátsko je tou mojou naj. Ale pridala som ďalšiu.

  • 9. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 581x
  • 0
fitness mánia, fitness torta

Tereza Šandorová

fitness mánia, fitness torta

Doteraz  som tak rada prezentovala, že šport patrí do môjho života. Už ma to prešlo. Nie šport ale moje nadšenie hovoriť o ňom, prezentovať šport ako najlepší návod ako byť fit a spokojný sám so sebou.

  • 15. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 487x
  • 1
akoby to bolo včera

Tereza Šandorová

akoby to bolo včera

Keď mi nedávno, bola takmer polnoc  pípla  MMS  s  jeho vydarenou  selfie z ulíc Paríža , skoro som omdlela.  Štyri krásne vyškerené  tváre s baretkami na hlavách, v pozadí vysvietené ulice.

  • 8. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 533x
  • 0
začali sme sa báť

Tereza Šandorová

začali sme sa báť

stále platí, že čokoľvek a najradšej zadarmo. Vlastne už len to zadarmo zostalo, nie čokoľvek. Tunisko a Egypt ? Nikdy. Máme obavy cestovať. Po miestach kam patrí pohoda, zábava, smiech a romanca, sa prechádza strach.

  • 18. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 626x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu