reklama

infocesta bez pera

Moja najobľúbenejšia dovolenková destinácia sa rokmi nemení. Chorvátsko je tou mojou naj. Ale pridala som ďalšiu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mnohými cestovateľmi tak ospevovaný ostrov. Miesto , kam sa takmer každý túži vrátiť. Bájna Kréta. 

Nemám na mysli úžasné päťhviezdové rezorty, ale jednoduchú Krétu. Krajina a ľudia je to, čo očarilo mňa.

Vrátila som sa z mojej prvej " infocesty", na ktorej som nepoužila pero. Všetko sedí, popisy v katalógu sú kompletné, vyčerpávajúce, obrázky zachytávajú hotely pravdivo. Nebolo nutné čokoľvek pridávať. Čo však žiadny katalóg nedá je atmosféra. Je to viac ako izba s bazénom (hoci aj tá poteší) , viac ako sedem zákuskov v ól inkluzíve, viac ako špičková kozmetika v hotelovej kúpeľni. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nádherná krajina, kde aj cesta autobusom je zážitkom, história, ktorá akoby sa vznášala vzduchom, stačí sa nadýchnuť. Neskutočný pokoj a srdečnosť miestnych , ochota a pohostinnosť, s ktorou som sa stretla sa nedá popísať, tú treba zažiť. Toto som si poznačila, to jediné si doplním do katalógu a podám to ďalej.

Ďakujem, že som mohla byť tých pár dní členom " výpravy "za vôňami Kréty. Ďakujem organizátorom tejto cesty (šampiónom z Nitry a jednému šampiónovi z Bystrice) a ich miestnym partnerom, ktorí nám pripravili naozaj nezabudnuteľný program . Ďakujem všetkým, ktorých som na tejto ceste spoznala za príjemnú spoločnosť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

EUCHARISTO

PS : Ja som rozmotala Ariadnino klbko :-) 

Tereza Šandorová

Tereza Šandorová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoju prácu a rodinu. Teším sa z maličkostí, užívam si miesta aj chvíle s ľuďmi okolo seba, Vnímam kúzlo okamžiku. Vnímam svet srdcom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu