reklama

fitness mánia, fitness torta

Doteraz  som tak rada prezentovala, že šport patrí do môjho života. Už ma to prešlo. Nie šport ale moje nadšenie hovoriť o ňom, prezentovať šport ako najlepší návod ako byť fit a spokojný sám so sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Z každej strany na nás vyskakujú reklamy na fitnesové gate, fitnesové tričká, fitnesové ponožky. Fitness predávajú aj v ldli . Vyzerá to tak, že celé Slovensko, celý svet sa venuje športu. Prd.

Všetci sa len venujeme vymýšľaniu fitnes receptov na fitnes torty a fitnes rezne. Obchod, kde to doteraz mali čerstvé dnes predáva super funkčné fitnesové oblečenie. To, ktoré potom nosíme do kina, na večeru do mekáča a do mesta na pivo. Ten fitnes ako keby sa chcel dostať do našich životov, aj sa dostal. Napríklad fejsbúk je plný receptov na fitnes torty a lajt zákusky, je plný overených trikov na chudnutie a je plný vyskúšaných stravovacích rád ako nepribrať. Toľko námahy na hľadanie spôsobov ako upiecť tortu bez cukru, bez tuku, bez čokolády, no bez všetkého, čo robí pochúťku pochúťkou. Toľko času, čo niekto venuje vymýšľaniu ako vypražiť zdravý rezeň a k nemu fitnes majonézový šalát. Zaručené triky ako stačí 5 minút denne a stane sa z nás bohyňa s tehličkami na bruchu a s pevným zadkom,... A k tomu tie super selfís násťročných cvičeniek, ktoré to môžu potvrdiť. To, že stačí 5 minút športu každú druhú nedeľu, najlepšie ešte pred chutným fitnesovým obedom. Podmienkou sú parádne sexi fitnesové módne kúsky a kvalitný mobil na selfíčko. Ťažko sa mi verí motivačnej fotke z fitka, ktorá ukazuje aká budem úžasná a krásna a sexi, keď sa odfotím priamo pri cvičení s činkou v ruke. No, nebudem. Vidím to takto: 20 minút práce na dokonalom mejkape pred cvičením- ináč trápenie, pretože v šatni je strašne slabé svetlo a potom šuch uterákom po spotenej tvári a mejkap je v ..... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šport patrí do môjho života. Zatiaľ nemám poriadne selfíčko z fitka, ale možno to vyskúšam. Bude sranda :-) Musím zohnať tyč. Zatiaľ sa vyžívam v hľadaní tých správnych fitnesových kúskov. Mojim najnovším objavom sú rukavice, vďaka ktorým mi pomaly vymiznú mozole a pľuzgiere z dlaní, tenisky - nikdy som nemala lepšie. Také ktoré ako keby samé robili výpady dokonca aj tie hnusné na mieste :-) a dokonca ma nepália moje padnuté klenby. Mám parťáka - vlastne môjho osobného trénera - tyrana Martina vďaka ktorému trávim hodiny vo fitku. Je chápavý. Rozumie mi. Na moje popraskané pľuzgiere reagoval okamžite - priniesol rukavice. A pokračujeme ďalej. Na môj boľavý kĺb - vynecháme výskoky. A pokračujeme ďalej. Chápavý. Hoci niekedy som chcela počuť - tak nič. Vynecháme :-) :-) 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už sme závislí, celá rodina. Môjho drobčeka pre ktorého som napísala môj posledný krátky blog musíme dokonca brzdiť.

Preto, neriešime ak máme chuť na dobrý zákusok, či dobrotu od mamy. Predsa, bábovka musí byť sladká, zemiakové placky musia byť na masti a s kyslým mliekom, kapustnica musí byť s údeným a klobásou a vývar zo sliepky musí mať oká.

Takže ten môj recept na fitnesové dobroty je šport. Potom bez výčitiek môžme dať tú pravú bábovku, či tvarohovú tortu s jahodami od mamy.

Tereza Šandorová

Tereza Šandorová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoju prácu a rodinu. Teším sa z maličkostí, užívam si miesta aj chvíle s ľuďmi okolo seba, Vnímam kúzlo okamžiku. Vnímam svet srdcom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu